شناسه : 31353
نویسنده : استان گیلان
عکس

هفته درخت کاری

نشست رئیس کل دادگستری استان گیلان با کارکنان منابع طبیعی استان به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برگزار شد.

نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با کارکنان منابع طبیعی استان به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته منابع طبیعی بر تغییر فرهنگ عامه مردم در جهت صیانت و حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه منابع طبیعی کارکردهای فراوانی دارد اظهار داشت: بر همین اساس می بایست اهتمام زیادی نسبت به حفظ و صیانت از این میراث گران بها داشته باشیم.

 

رییس شورای قضایی استان در ادامه افزود: در آموزه های دینی تاکید فراوانی بر حفظ درختان و گیاهان دیده می شود و قطع اشجار و گیاهان به شدت مذمت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان از شیوه های مختلفی برای قطع درختان و آسیب به محیط زیست استفاده می کنند گفت: امروز شیوه های متنوعی نیز در مقابله و مبارزه با این قاچاقچیان صورت می گیرد.

 

این مقام ارشد قضایی استان با تاکید بر به روز رسانی شیوه های پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب تصریح کرد: باید برنامه مطالعاتی سریع و پژوهش های میدانی در خصوص چگونگی برخورد با متخلفان صورت گیرد تا این میراث گرانبها به بهترین صورت به آیندگان منتقل شود.

 

در پایان نشست با حضور رییس کل دادگستری گیلان و مدیران ارشد دو اصله نهال در محوطه دادگستری کل کاشته شد.

 

#ادمین_حقوقدانان

عکس ها
۱

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.