شناسه : 31355
نویسنده : استان گیلان
عکس

جاده سلامت ساحل چمخاله

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان قضایی از جاده سلامت در ساحل چمخاله و همچنین برخی ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه چاف و چمخاله بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان قضایی از جاده سلامت در ساحل چمخاله و همچنین برخی ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه چاف و چمخاله بازدید کرد.

 

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه این بازدید در پی گزارشات مردمی در خصوص تصرفات غیر قانونی عرصه منابع طبیعی به مساحت 2 و نیم هکتار صورت گرفت گفت: فردی در اراضی ملی مبادرت به ساخت و ساز نموده که با ورود مقامات قضایی شهرستان لنگرود موضوع در حال بررسی است و در صورت اثبات این امر و تصرف غیر قانونی منابع طبیعی حکم قلع و قمع مستحدثات صادر خواهد شد‌ و با متخلف نیز برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

وی در ادامه به بخش دیگری از این بازدید اشاره کرد و افزود: شهرداری لنگرود با حمایت دستگاه قضایی جاده ای به مساحت ۱۷ کیلو متر را به عنوان جاده سلامت در ساحل چاف و چمخاله احداث کرده است و به موازات این جاده طرح گردشگری نیز اجرا شده که علاوه بر رفاه مردم این منطقه، بستری برای اشتغال جوانان بومی و جذب گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شود.

عکس ها
۱

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.