شناسه : 33768
نویسنده : استان گیلان
عکس

به نام خدا

إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

"انتخابات" تجلی ظهور اراده ملت در تعیین سرنوشت خود و دلیلی متقن بر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.

آحاد مردم ایران عزیز از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در عرصه های مختلف به نحو چشمگیری در تحکیم مبانی انقلاب نقش موثر خود را ایفا نموده و این امر مایه مباهات و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر خاموش نمودن کورسوی نفاقی است که دشمن زبون پیوسته در مقام القای آن است لذا حضور حداکثری ملت فهیم ایران در پای صندوق های رای و انتخاب آگاهانه نامزدهای مدنظر در روز آدینه پیش رو مشتی محکم بر سیاست های خبیث آلود استکبار جهانی و بدخواهان ملت شهیدپرور ایران است که قطعا در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

بدین منظور جامعه بسیج حقوقدانان استان گیلان از عموم مردم شریف ایران و بخصوص ملت فهیم و حماسه ساز گیلان خواستار است که با حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در لبیک به ندای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، این حضور را که موید تبلور بلوغ سیاسی ایرانیان و مستندی دیگر بر شکوه، عزت و آبروی بین المللی کشور در معادلات جهانی و تحکیم امنیت و آرامش پایدار است به منصه ظهور رسانند.

امید است نمایندگان محترم مجلس آینده، مومن، شجاع، کارآمد، پرانگیزه، وفادار به ملت، انقلاب و کشور و منزه از وساوس دنیوی در تراز انقلاب اسلامی باشند. ان شاالله 

سازمان_بسیج_حقوقدانان_گیلان

عکس ها
1

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.