شناسه : 34083
نویسنده : استان گیلان
عکس

نشست شورای برنامه ریزی به ریاست رییس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

رییس کل دادگستری گیلان: برنامه عملیاتی قوه قضائیه در سال 1403 با قوت پیگیری می شود

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: یکی از تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه رسیدگی به پرونده های معوق است و واحد های قضایی استان نیز تلاش مطلوبی در راستای کاهش این پرونده ها انجام دادند.

وی با بیان اینکه دادگاه های صلح به زودی در استان راه اندازی خواهد شد گفت: باید در افتتاح این دادگاه ها از ظرفیت موجود استفاده کرده و نواقص دادگاه های عام را در دادگاه های صلح برطرف نماییم.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در برنامه عملیاتی سال 1403 دادگستری استان ها، کارویژه های دستگاه قضایی در قالب 4 طرح ویژه تعریف شده  و اهداف اولویت دار از 14 هدف به 8 هدف کاهش یافته است افزود: برنامه های پیشنهادی 23 واحد ستادی و سازمان ها و مراکز وابسته و مبتنی بر سیاست های برنامه هفتم توسعه در بخش حقوقی و قضایی با لحاظ راهکارهای سند تحول قضایی مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرایی کردن برنامه های عملیاتی جدید قوه قضائیه در سال 1403 شاهد پیشرفت و تعالی در امور قضایی و اداری در استان باشیم.

عکس ها
1

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.