شناسه : 34104
نویسنده : استان گیلان
عکس

رییس کل دادگستری استان گیلان با صدور پیامی از مردم شریف گیلان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با صدور پیامی از مردم شریف گیلان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

 حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با صدور پیامی از مردم شریف گیلان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

« روز قدس روز فریاد آرمان فلسطین و رساندن ندای حق طلبان و آزادیخواهان به گوش جهانیان و نماد وحدت، همگرایی و ایستادگی ملت مسلمان در برابر دشمنان اسلام و انسانیت است.

روز جهانی قدس، این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت ، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین ومخالفت خود را بااشغالگری،تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می‌دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می‌کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر(ره) بیشتر پی می‌برد.

شورای قضایی، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان گیلان امسال نیز با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم عزه نشان می دهند و با همراهی مردم شریف گیلان در راهپیمایی یوم الله قدس حضور باشکوه داشته و وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس آزادی قدس شریف به نمایش می گذارند.»

عکس ها
1

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.