شناسه : 34182
نویسنده : استان گیلان
عکس

مدير درمان سازمان تامین اجتماعی استان گيلان با رییس کل دادگستری گیلان دیدار کرد.

رییس کل دادگستری گیلان: مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دو نعمت سلامتی و امنیت همواره مغفول بوده و باید شکر گزاری شود اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی بنا به رسالتی که در بخش سلامتی و درمان و ارائه خدمت به بیماران دارد دارای اهمیت فراوانی است.

وی خدمت به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را وظیفه ای خطیر و مهم خواند و افزود: خدمت به چنین جامعه ی هدفی نزد خداوند متعال ماجور و محفوظ است.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی باید در پرداخت مطالبات بیمارستان ها و اطباء و داروخانه ها به تعهدات خود عمل نماید گفت: لازم است این تاخیر در پرداخت مطالبات با پیگیری و اقدامات لازم به روز شود تا موجبات نگرانی و دغدغه جامعه هدف نگردد.

وی با بیان اینکه باید مسئولان حساسیت و نظارت لازم را در حوزه مدیریت خود داشته باشند تصریح کرد: اگر یک انحراف به عادت تبدیل شود مبارزه با آن بسیار دشوار خواهد بود.

این مقام ارشد قضایی در پایان با تاکید بر اینکه مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند خاطر نشان کرد: باید از فرصت کوتاه عمر و مسئولیتی که خداوند متعال به عنوان امانت و آزمایش به ما ارزانی داشته در مسیر خدمت به مردم بهره گرفت.

عکس ها
1

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.